28.01.2009


Viata e o lunga asteptare...

Mi`am streast prietenii cu chestia asta. Dar totusi viata e o lunga asteptare pentru ca tot timpul asteptam ceva:sa vina pauza. sa vina week`endul, sa sune cineva, sa inceapa serialul preferat, sa vina vara, s. a. m. d. In general astepti sa treaca timpul ca sa se intample ceva. Uneori ma gandesc daca as aduna cat timp astept doar intr`o singura zi cred ca m`as speria...ar fi o cifra impresionanta.
Atfel viata nu`i o lunga asteptare?????
Nu mai continui cu ideea aceasta pentru ca nu vreau sa mai stresez si alti posibili cititori asa cum imi stresez prietenii dar pur si simplu ma obsedeaza ideea asta. Cateodata nu inteleg de ce nu luam lucrurile de la sine , de ce nu traim fiecare clipa fara sa gandim in viitor. Si apoi imi raspund singura:pentru ca e imposibil. Desi in viata merg pe lozinca:"Niciodata sa nu spui niciodata", asta chiar e o imposibilitate. In fine...viata mea o lunga filozofie.
Recitesc ce am scris si m`i se pare ciudat si mie dar toate ideile imi vin noaptea si tocmai de asta imi este cel mai propice sa scriu acum. Ziua toate lucrurile par mai clare si lipseste nota aceea de misterios, nu mai par asa interesante,ca in filmele de groaza care ziua nu mai au nici un farmec.
Sunt genul de om care stau si analizez tot, ma informez despre toate lucrurile care par a fi utile....
Am ales la profil "divertisment" in loc de personal gandindu`ma ca lumea in general e interesat mai mult de divertisment si odata ce a deschis pagina o va citi de curiozitate. Acum imi dau seama ca nu am facut bine....dar o las asa ....sunt curioasa daca voi primi comentarii si care vor fi acelea. Sper ca mai sunt si alti oameni care gandesc ca mine sau care sunt interesati de subiectul ales de mine cel putin in prima faza........
Si totusi daca viata nu`i o lunga astepare atunci ce e?

Niciun comentariu: