10.04.2014

De ce am furie in mine?

Oare de ce? As vrea sa imi raspunzi… sa stiu daca mai esti alaturi de mine. Mi-ai trimis ingerii pazitori, dar degeaba, in seara asta ne-au parasit cu totii, ne-au lasat fara credinta in noi, fara speranta de a merge mai departe. Ceva se intampla cu tine! de ce nu vrei sa imi raspunzi? stii, de multe ori am vrut sa vorbim, si am simtit ca esti alaturi de mine prin fapte dovedite, dar cand vine vorba de ce iubesc mai mult in viata, de ceea ce consider familia si unica mea dragoste, ai tinut mortis de fiecare data sa imi dai cate o palma! Acum te intreb: de ce pe ei ii faci mereu fericiti?de ce ei mereu ajung oriunde vor, oricand isi doresc? Stii, dar de data asta nu ai sa ma dobori pentru ca maine o sa cred din nou in ei. Nu ii consider vinovati, vinovatii suntem noi pentru ca am avut speranta in tine, si pentru a doua oara ne-ai pacalit! Oare ce vrei sa ne demonstrezi? Din nou ma cuprinde furia pentru ca nu imi raspunzi, te ascunzi..nuuuuu… te bucuri cu ei fiindca ei vor fi unicii fericiti! nu mai inteleg ce iti spun, ce scriu, sau poate refuz sa mai continuu, dar de un lucru sunt sigur: maine te voi ierta si o voi lua de la capat… Dar de ce?

Niciun comentariu: