07.02.2009

Cum sa ti petreci timpul cu folos...


M-am gândit întotdeauna, deoarece, în ultima zi stau încontinuu la calculator şi mă plictisesc deoarece n-am cu ce mă ocupa şi alt lucru de făcut. Uneori mă gândesc să mă apuc să învăţ să codez teme wordpress ca exemplu însă am decis că am o vârstă cam mică şi o să încurc în respectivele coduri. Tot timpul mi-l petrec la pc fără folos, nu fac nimic toată ziua şi mă tot gândesc la acest lucru.
Chiar dacă mai sunt şi alte persoane în postura în care sunt eu acum, trebuie să ne sfătuim în acest post, cum face fiecare pentru a pierde timpul cu folos, adică să aiba un rezultat în viitor. Chiar vreau sfaturi de la voi, să văd cum vă ocupaţi voi timpul la calculator, să văd ce faceţi voi ca să nu frecaţi menta toată ziua aşa cum o fac eu. Chiar vreau un raspuns de la cei ce nu sunt în postura mea.

Niciun comentariu: