07.02.2009


In primul rand neata! Astazi m-am trezit cu asa un chef de viata , o dispozitie pe care sper sa nu mi-o strice careva . Cu toate ca nu am dormit eu asa mult ( in general nu sunt omu’ care sa doarma mult ) . Mi-am facut si cafeaua care ma revigoreaza dimineata de dimineata , alaturi stand pachetul de tigari . Ca evident o cafea nu merge fara o tigara , doua , trei , dupa caz .



Azi o sa plec si pe la bunici deoarece de mult nu am mai fost sa stau si eu o zi intreaga ci de fiecare cand ma duceam stateam 12 ore si ma tiram . In plus cine e nepotul lor iubit ? Buzunarele cui sunt umplute atunci cand pleaca ? Va spun eu , ca ale mele . Si de aceea trebuie sa merg .
Faza nasoala este ca ma plictiseste asa de rau drumul pana acolo , si apoi cand ajung schimb cateva vorbe cu ei apoi altceva nu fac decat sa ma uit pe Axn,Axn Crime,Discovery si pe unde mai gasesc desene animate ( lol ) … a da si din cand in cand mai ies la o tigara , doua . Atat! In rest stau in casa ca altceva nu e de facut . Sincer uneori nu am chef dar stiu ca bugetul mai si scade , si ca mai am nevoie si de bani

Niciun comentariu: