08.04.2009

Nisipul {fragment}

Nu pot sa iti ofer nimic.
Sunt un nimeni.
Un intreg univers nu ma poate ucide.
Nici soarta.
Nici destinul nu imi stau in cale.
Si tu imi ceri buzele,moarte,reci...
Sa te otravesc cu a lor sarutare.
Sa iti cad in genunchi,sa iti cer mana si sa fi a mea.
Si sunt indeajuns de nebun incat sa o fac.
Dar nu te iubesc.
Si nici macar Lucifer nu ma poate schimba in om.
Nici macar tu nu poti sa imi dai ce mi-a lipsit.
Ego sum non quis tu credo...
Si esti foarte credula pentru o fecioara.
Vrei luna,si soarele,si oceanele...toate intr-un bol de cristal.
Si vrei din piatra sa ma fac nisip.
Sa iti acopar parul,si trupul,si pielea-ti fina.
Si noptile sa-ti incalzeasca patul...
Dar vrei prea multe pentru un simplu muritor.
Iar moartea e modesta pe langa ce as putea eu sa iti ofer.Involuntar.

Niciun comentariu: