07.09.2010

Doi


Buna dimineata
Soarele iese din nou pe cer
Imi scald visele în roua dimineţii,
Vreau să pot zbura cât mai sus
In cerul senin
Si sa privesc in jos la tine...

Prietenul mi-e ploaia,
Parintii mi-s iertarea
Iertare calda,
Dar scaldata in roua aspra de chemari,
In visul cald de dimineata
Iubirea tainica-n visari.

Si sunt..Ce sunt?
Faptura sunt,
In visul nou vrand si nevrand
Speranta tainica am vrut.

E vis sau realitate?Nu stiu
O realitate pura,
In doi cantata azi
Hai vino langa mine!
Nu ma lasa sa cad.

Nu te voi lasa,
Voi sta cu tine si vom vorbi de noi,
Noi doi si o dragoste cu fiinte noi.

Fara viata,fara flori...
Doar cu un secret,
Atat de frumos legat de tine,
Legat de mine,legat de noi...periculos
Periculos,
Dar dragastos ce ne va purta de azi in sus pe o floare
Si vom zbura in doi,
Spre visurile de mult pierdute
Si cantate spre a fi vazute.

Te privesc de sus,
Ma iubesti nespus,
Tu...vie...eu...mort...
Mort, dar nimic nu mai pot,
Fara tine, fara noi cu gandul pierdut in chemari.

Voi fi la stele...
Voi fi cu tine si nu te voi lasa,
Nici pentru o clipa
Nici pentru o secunda,
Doar ca sa poti sa bei din stele o dulce lacrima de amor...

Doua stele-s ochii tai,
Din obraji iti cad vapai
O vapai si un dor,
in adancul cer cu nor.

Un suflet plin de dor.Sunt mort
Nu vei fi mort,
Atata vreme cand iubirea pe cer poarta cununa
Si cantul cel cald de izvor.
Azi insa vreau sa crezi in mine,
Sa vad cum tu vei vorbi de tine,
Si vom impletii stele
Si vom canta cu ele.
Si vom canta cantece desarte c
Ce ne vor purta din ce in ce mai aproape...
.

Niciun comentariu: