19.06.2013

Beau


cu viermi in ochi,
privesc disperat
ma arunc in sange
si mama plange.


nu sunt un sihopat,
dar sunt ocupat
sa omor toata faptura vie
si sa beau sangele
ce mi se revine numai mie.


am un cutit si tai omul in doua,
dau carnea ce va revine voua
sa o mancati cu pofta rapitoare,
azi macelaresc spre a mea oroare.

pe albul opac
nu mai privesc in vid,
stau tacut cu gatul sucit
si vad cum se-ndreapta spre mine,
dar ajunge pana la tine.

scoate un tipat si viermii se aduna,
taie capetele si afara tuna
bea sangele care se varsa pe podea,
nu ma mai uit
mai rau nu se putea.

ma priveste cu nepasare
pune putina carne cu sare,
o mananca pe toata in fata mea
eu sunt mortul ce va urma.


nu ii pasa ca in camera sunt copii,
taie mamele cu copii vii
mananca fatul in proprii mei ochi,
el este macelarul ce mananca foc.

eu sunt calaul ce trebuie urmat,
nu-ti fie frica nu sunt fumat
privesc prin geamurile mate,
oamenii care vin sa arate
ca ma iubesc cu nemarginire,
vor sa le beau sangele din vine
nu da-ti vina pe mine
eu va iubesc si va vreau bine,
va beau sangele care a mai ramas
va tai in doua si va arunc intr-un vas.

dau foc resturilor umane,
nu-mi pasa ca omor mame
tu ce te uiti la mine,
vezi ca eu vin dupa tine.

tai, omor si beau sange,
nu mai ai ce poti duce
stai fara griji nu o sa te doara
eu sunt calaul ce nu are mama.

Niciun comentariu: