31.12.2008

E pentru tine...

Vino la mine. Acum imbratisaza-ma.Stii ca-mi place sa-ti simt corpul atat de aproape de al meu. Uneori cand ma imbratisezi tare imi vine sa nu-ti mai dau drumul si ma gandesc daca exista vreo incantatie care sa o pot rosti care sa ne faca lipiti asa pe veci. Iti amintesti cand iti spuneam lucrurile astea si nu stiai ce sa mai zici?
Uneeori iti stergeam toate cuvintele din memorie cu imaginatia mea, alteori ma faceai nebun. De fiecare data te iubeam.
Asa ca vino, rasfira-ti degetele prin parul meu si apoi coboara pe gat. Aveai un zambet frumos, dinti micuti si o figura copilareasca. Apoi te-ai maturizat si nu mi-a mai placut. Dar am ajuns sa te iubesc din nou.Si daca mai intreaba cineva de mine ii spui ca am murit da?...Dar eu tot traiesc dar numa pentru tine...

Niciun comentariu: