18.12.2008

Total altfel...

...Imi pierd sperantele ca voi mai exista.Simt in fiecare seara ca lacrimile care curg pe obrajii fierbinti sunt bucati din mine ce dispar si nu mai revin.Acum cand vad diferentele,distantele,lucrurile dureroase din viata imi dau seama ca ochii mei se maturizeaza si isi dau seama ca altfel e viata.Poate as fii vrut sa ma renasc si sa reiau viata dar pe drumul fara griji si fara suferinta.Dar EXISTA?Exista oare o viata in care sa stai fara girji,sa nuti pese de absolut nimic,sa crezi in vise si sa nu existe sperante desarte si minciuni.
Nu regret ca totusi am intrat in viata asta,nu regret nimic din ceam facut bun sau rau,nu regret absolut NIMIC...desi mam saturat.Ma bucur ca vad viata altfel si cred ca-mi place...desi e chin.As vrea sa urlu si sami arat adevaratul suflet dar ceva nu ma lasa...Nu mai vreau sa fiu altfel...sa port masti chinuite si false.Uite-ma eu sunt si ma bucur ca tu cititorule anomin ma vezi,iar daca ma cunosti uita ca-mi citesti aberatiile prostesti si sa nu spui la nimeni
.

Niciun comentariu: