31.03.2009

La gara

Dimineata la ora 6.45, eu, in fata unui ghiseu din gara
- buna dimineata.
2 bilete va rog, la iasi, clasa a doua. La accelerat.- la ora 4 ?(eu perplex ma gandesc ca ora 4 a trecut deja. De ce ar vrea sa-mi dea bilete la un tren care a plecat ?)
-nu la 4. la 7 si 10.Urmeaza 2 minute de proteste si exclamatii din partea functionarei, toate pe urmatoarea tema:
- vorbiti mult si nu inteleg nimic !!… hotarati-va ce vreti !! …(si iar) vorbiti mult si nu se intelege nimic !!…(si iar)…… Eu, absolut perplex o ascultam. Vorbea mult (de vreo 30’), exact cum zicea ea ca facusem eu, si EU intelegeam nimic… ma gandeam ca poate nu circula trenul… si ma enervam.
Ce fel de site au ashtia ?! (ca pe site-ul lor gasisem un accelerat la 7 si 10)- Nu inteleg de ce-mi vorbiti asa, zic eu. V-am cerut 2 bilete la Iasi. Pe net, pe site-ul dvs, e trecut trenul.
La 7- zice cu glas egal colegu meu (cel cu care urma sa merg cu trenul), mergem la Cluj. Nu la Iasi.- Ah, ma scuzati, zic eu senin. La cluj. 2 bilete. La accelerat.(functionara continua sa se exprime prin multe cuvinte; era suparata, enervata, obosita)(eu ma tineam sa nu rad in hohote; eram brusc fericit (ca trenul exista si ca iau bilete chiar la cluj, unde voiam sa merg. Nu la iasi))- Reducere? zice dna- Nu, raspundem noi in cor.Platesc, iau bilete si plec. Radem. (de mine).

Niciun comentariu: