26.03.2009

Nici sa te sinucizi nu mai poti...

Intr-o noapte, facandu-mi pelerinajul obisnuit pe la posturile din televizorul meu, am ajuns la OTV si acolo am ramas. Siderat. LL, DD si altii comentau smsurile dintre elevul care s-a sinucis si profesoara de la fereastra careia a cazut. Ieri am recidivat si am vazut si o conversatie de messenger a celor 2.

Eu am fost crescut de bunica astfel: portofelul, geanta, scrisorile … lucrurile altcuiva sunt accesibile doar posesorului. Pe portofel si pe geanta poti sa le deschizi doar daca le gasesti pe strada, ca poate afli identitatea uitucului si i le poti inapoia. Dar atat. Cel mai indiscret act al meu a fost cand am deschis pasaportul unui prieten in a carui casa ma aflam. Pasaportul se afla pe masa si voiam sa-i fac o surpriza -stiam ca ziua lui de nastere urma sa fie in viitorul apropiat. Nu m-am simtit vinovat- daca aveati vreo curiozitate in aceasta directie. Si m-ar durea in cot daca cineva dintre prieteni mi-ar cotrobai prin geanta in cautare de ceva (gen bricheta, tigari, servetele). Dar, in principiu, nu cotrobai printre lucrurile altcuiva nici daca sunt ~sigur ca ‘altcuiva-ul’ n-ar avea nimic impotriva....

Niciun comentariu: